آشنایی با تیشرت زاکربرگ

تیشرت زاکربرگ

اگر به دنیای مد و پوشاک علاقه داشته باشید و مارک لباس افراد معروف را بررسی می کنید، حتما نام تیشرت زاکربرگ به گوشتان خورده است. به جرات می توان گفت که این تیشرت، معروف ترین تیشرت جهان شناخته شده است.

زاکربرگ کیست؟

مارک الیوت زاکربرگ، مؤسس و بنیان‌گذار بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیسبوک می باشد. زاکربرگ که جوان‌ترین میلیاردر جهان شناخته شده است، در تاریخ ۱۴ می ۱۹۸۴ در شهر کوچک وایت پلینز نیویورک، در یک خانواده تحصیل‌کرده به دنیا آمد.

مارک از همان دوران ابتدایی به برنامه نویسی علاقمند شد و معتقد بود که دنیا به ۲ دسته بین برنامه نویسان و کاربران تقسیم شده است. همین علاقه وی به برنامه نویسی او را به یک برنامه نویس مبتحر تبدیل کرد.

معرفی زاکربرگ

در۴ فوریه سال ۲۰۰۴ مارک زاکربرگ با چند تن از دوستان خود، پروژه فیسبوک را راه اندازی کردند. جالب است بدانید که زاکربرگ در سال دوم دانشگاه انصراف داد تا بتواند به صورت تمام وقت روی پروژه فیسبوک کارکند.

سرانجام در سال 2005 مارک زاکربرگ موفق به راه اندازی فیسبوک شد.

راز تیشرت ‌مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ ، موسس و مدیر فیسبوک، در اولین جلسه پرسش و پاسخ عمومی خود با پرسشی عجیب و نامتعارف مواجه شد و پاسخ او به این سوال در تمامی رسانه ها خبرساز شد.

سوال یکی از حاضرین در جلسه این بود که چرا او همواره یک مدل و یک رنگ تیشرت خاکستری ساده به تن دارد؟

بسیاری تصور می کردند که در مقابل این سوال، پاسخی منطقی دریافت نخواهند کرد و این تنها یک سوال طنز برای جلسه به حساب خواهد آمد.

اما پاسخ منطقی زاکربرگ به این سوال همه افراد حاظر در جلسه را متعجب کرد. او در پاسخ به این سوال گفت که معمولاً هر بار سی دست از این نوع تی‌شرت تهیه می‌کند و دوست ندارد هرروز وقتش را صرف انتخاب لباس کند. اودر ادامه گفت که با کم‌کردن حجم انتخاب‌های روزانه می‌خواهد تمرکز بیشتری برای کار روی فیس بوک پیدا کند. زیرا تحقیقات نشان داده است زمانی که تعداد انتخاب‌های ما از حدی بالاتر می‌رود دچار فوبیا و فلج انتخاب می‌شویم و درنتیجه تعدد گزینه‌ها باعث استرس و اضطراب بیشتری می‌شود.

تیشرت زاکربرگ

او حتی گفت که تصمیماتی مانند آنکه چه غذایی بخورد را هم تصمیماتی خسته کننده می داند و می خواهد تمام تلاش و انرژی خود را صرف کار بنماید.

پس از این پرسش و پاسخ همگانی، راز پوشش زاکربرگ آشکار شد. برخی تصور می کنند که زاکر برگ در این موضوع ساده زیستی و عدم توجه به ظواهر و پوشش ، استیوجابز را الگوی خود قرار داده است. زیرا جابز را همه با لباس تی شرت مشکی یقه سه سانت که از سال 1997 همواره  بر تن داشت می شناسند.

مشخصات تیشرت زاکربرگ

با توجه به مطالب گفته شده در بالا، شاید کنجکاو شده باشید که بدانید تیشرت زاکربرگ چه خصوصیاتی دارد وچرا تبدیل به یکی از معروف ترین تیشرت ها شده است؟

این تیشرت تنها یک تیشرت ساده و معمولی به رنگ طوسی ملانژ تیره است که جنس آن از نخ پنبه تشکیل شده است. آستین تیشرت زاکربرگ کوتاه و یقه آن گرد و کاملا ساده می باشد.

اگر قصد خرید این تیشرت معروف را دارید، نگران ست کردن آن با سایر لباس های خود برای ایجاد یک تیپ رسمی نباشید. این تیشرت به تنهایی با یک شلوار، یک لباس معروف و گاها رسمی به حساب می آید. زیرا زاکر برگ در بسیاری از جلسات رسمی و مطبوعاتی خود با تیشرت خاکستری خود حاضر شده است.

چگونه می توانیم تیشرت زاکربرگ را بخریم؟

اگر شما به دنیای مد و پوشاک علاقه مند هستید، حتما یک نمونه از تیشرت زاکربرگ را در لباس های خود دارید. امروزه تیشرت زاکربرگ به یک برند معروف در سراسر جهان تبدیل شده است. از این رو بسیاری از آقایان تمایل دارند که یک نمونه از این تیشرت را در کمد لباس خود داشته باشند.

ایران پوشاک این مژده را به علاقه مندان این تیشرت می دهد که می توانید هم اکنون تیشرت زاکربرگ را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از ایران پوشاک تهیه کنید.

برای سفارش تیشرت زاکربرگ کافیست تا بر روی خرید تیشرت زاکربرگ کلیک کنید و پس از انتخاب سایز مورد نظر خود، این تیشرت را سفارش دهید.

سخنان به یاد ماندنی زاکربرگ

  • بزرگ‌ترین ریسک، ریسک نکردن است. در دنیایی که به‌سرعت در حال تغییر است، تنها استراتژی شکست خوردن، ریسک ناپذیری است.
  • سریع حرکت کن و همه‌چیز را به هم بریز. تا زمانی که هنجارشکن نباشید، نمی‌توانید پیشرفت کنید.
  • سؤال این نیست که ما می‌خواهیم چه‌کاری برای مردم انجام دهیم؛ بلکه این است که مردم می‌خواهند چه چیزی از خودشان بگویند.
  • اگر محصولی داشتید که از آن راضی بودید، باید همه‌چیز را بر رشد آن محصول متمرکز کنید.
  • ما فیس‌بوک را به‌عنوان یک شرکت تأسیس نکردیم. هدف ما یک مأموریت اجتماعی بود: اینکه جهان را محیطی بازتر و مردم را به هم مرتبط‌تر کنیم.
  • یکی از قوانین کسب‌وکار این است که اگر شما اول کارهای ساده‌تر را انجام دهید، می‌توانید به پیشرفت قابل‌ توجهی برسید.
  • هدف ما ساختن یک پلتفرم نیست، بلکه این است که از همه‌ی آن‌ها رد شویم.