تیشرت های مناسب برای شلوار اسپرت2020

تیشرت مناسب شلوار اسپرت

تیشرت  و شلوار راحت ترین لباسی است که در مراسم غیر رسمی به عنوان پوشش کژوال می توان بر تن کرد و اگر روانشناسی رنگ را به خوبی رعایت کنیم  و لباسی متناسب با میمیک چهره و رنگ پوست و مکان و زمان انتخاب کنیم، می توانیم ست لباس خوبی را در اختیار داشته و ظاهری موجه و جذاب را به ارمغان آوریم.

حال برخی برای ست کردن تیشرت ها با شلوارهای خود دچار مشکل می‌شوند که ما دراین مقاله ایران پوشاک با معرفی نکات ست کردن انواع شلوارها با تیشرت ها، این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد.

تیشرت های مناسب برای شلوار جین خاکستری

شلوار جین خاکستری یک ترکیب عالی از رنگ و جنس برای انتخاب در هر فصل ، مد و موقعیت زمانی به شمار می آید. این شلوارهای جین خاکستری، بسیار پرکاربرد در مهمانی‌ها، فعالیت‌های بیرون از خانه، طبیعتگردی و حتی محل کار و تحصیل قابل استفاده می‌باشند و در میان خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارند.اگر به دنبال یک شلوار ساده و شیک می‌باشید که در عین حال با تعداد زیادی از تیشرت ها و پیراهن های اسپرت شما هماهنگ باشد، جین خاکستری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

تیشرت رنگ قرمز

هماهنگی رنگ قرمز با رنگ خاکستری یک ست آشنا و قدیمی بوده که در کنار زیبایی بسیار آن، شما را سرحال تر و پر شورتر نشان می‌دهد.

تیشرت رنگ سبز

تیشرت هایی به رنگ سبز نیز در کنار خاکستری، ترکیب رنگی طبیعی و آرام را میسازد که مناسب محل تحصیل و کار شماست. اگر میخواهید که ظاهری ساده تر و آرامتر داشته باشید و علاقه زیادی به رنگ های سرد دارید، و یا حتی میخواهید این ست را با کفش ها و کیف هایی با رنگ تند و گرم هماهنگ کنید، میتوانید با این شلوار، نیشرت های ساده ی خاکستری نیز بر تن کنید.

تیشرت های هماهنگ با شلوار کتان مشکی

بهترین انتخاب برای ست کردن رنگ‌ها و مدل های مختلف تیشرت، شلوارهای کتان مشکی می‌باشند. این شلوارها، به دلیل رنگ های خنثی که دارند، شما را در انتخاب رنگ های گرم و سرد، به همراه طرح های مختلف محدود نخواهد کرد و شما می‌توانید به راحتی این شلوارها را با تیشرت های آستین بلند، کوتاه، گشاد و یا اسلیم فیت ست کنید.

شما میتوانید شلوارهای کتان مشکی را با پیراهن های اسپرت نیز ست کرده و در بسیاری از مجالس و مهمانی های نیمه رسمی، استفاده کنید. برای ست کردن تیشرت و پولوشرت با این شلوار می توانید با خیال راحت به سراغ رنگ های گرم و سرد بروید و یا حتی یک پولوشرت سفید انتخاب کنید و یک ترکیب رنگ کلاسیک بسازید.

شلوارکتان مشکی

 

تیشرت هایی برای شلوار جین سرمه ای

رایجترین و پر طرفدارترین رنگ جین در میان خانم ها و آقایان، جین سرمه ای رنگ می‌باشد. از هر کسی، با هرسنی و یا با هر سلیقه ای انتظار می رود که یکی از آن ها را در کمد لباس های خود داشته باشد. جین سرمه ای یک مورد استثنایی به شمار می آید که پوشیدن آن هیچ محدودیت سنی نداشته و مورد استقبال تمامی افراد در تمامی سنین می‌باشد.

ست کردن تیشرت های آبی و سرمه ای، با این شلوارهای جین سرمه ای، ترکیبی زیبا، جذاب و دل نشینی را به ارمغان خواهد آورد.ترکیبی که ظاهری مثبت و آرام به شما می‌دهد. اگر شخصیت شادی دارید و علاقه‌ی زیادی به رنگ های تند و تیشرت های تک رنگ دارید میتوانید به راحتی آن ها را با جین سرمه ای ست کنید.

تیشرت ها و پیراهن های هماهنگ با شلوار کتان خاکستری

شلوارهای کتان خاکستری، بیشتر با پیراهن های اسپرت هماهنگ شده و با کمتر تیشرت هایی ست می‌شود. اما اگر در انتخاب رنگ و مدل تیشرت خود دقت کنید، با این شلوار نیز میتوانید تیشرت های زیادی را هماهنگ کنید.

یک پولوشرت آبی یا آبی فیروزه ای میتواند انتخاب خوبی برای شلوار کتان خاکستری شما باشد و ظاهری بسیار آرام را برای شما به وجود خواهد آورد. لازم به ذکر است که این ترکیب رنگ خنک، ظاهر آرامش بخشی در طول فصل های گرم سال به شما خواهد داد.

همچنین پولوشرت های خاکستری روشن و یا نوک مدادی که روی آن ها طرح هایی شاد و یا با رنگ های گرم وجود داشته باشد انتخاب مناسبی برای این نوع شلوارها، خواهد بود.

ست مناسب برای شلوار کتان آبی سرمه ای

درست است که شلوارهای کتان به اندازه شلوارهای جین رایج نبوده و کمتر مورد انتخاب قرارمی‌گیرند، اما این شلوارها انتخاب های خوب، سبک و مناسبی برای تمام فصل ها به شمار می آیند.

اگر در محل کار و تحصیل اجباری برای پوشیدن لباس رسمی ندارید، قطعا بایستی یک شلوار کتان در لباس های خود داشته باشید. شلوارهای کتان نیز مانند شلوارهای جین با تعداد زیادی از پیراهن های اسپرت و تیشرت هایی با رنگ های مختلف ست می شوند.

اما چنانچه یک شلوار کتان با رنگ خاص و جذاب آبی کاربنی در میان لباس های خود دارید، به این پیشنهادها دقت کنید.

انتخاب یک تیشرت با رنگ کاربنی میتواند ظاهرشما را بیش از اندازه یک دست و یک رنگ کند اما چون آبی کاربنی با سایر آبی ها کمی متفاوت تر است و بیشتر چشم را به سمت خود می کشد، آن را امتحان کنید به ویژه اگر تیشرت شما کمی طرح های جذاب و زیبا نیز داشته باشد. همچنین یک تیشرت سفید و یا یک تیشرت سبز که طرح آن ها با رنگ آبی چاپ شده باشد نیز میتوانند انتخاب های خوب و هماهنگی باشند.

شلوار کتان آبی

سخن پایانی

امید است مطالعه این مقاله از ایران پوشاک به شما در راستای تنظیم ست و پوشش مناسب کمک کرده باشد. همراه ایران پوشاک باشید تا از آخرین اخبار مد و فشن مطلع شوید.